השתלת שיניים בתל אביב

על השיטות השונות של השתלת שיניים בתל אביב

השתלת שיניים בתל אביב מחליפות את הטיפול הישן של הרכבת כתרים, גשרים ושיניים תותבות. השיניים המושתלות מתפקדות כמעט כמו השיניים הטבעיות. כדי לעבור טיפול של השתלת שיניים בתל אביב יש צורך ברופא שיניים מיומן ומקצועי. ד"ר בורדובסקי צבר ניסיון רב שנים בתחום השתלת שיניים בתל אביב הוא עבר השתלמויות רבות בארץ ובחו"ל, הוא ידע לבצע השתלת שיניים מוצלחת ואיכותית.

השתלות שיניים בתל אביב – שיטות שונות של השתלה

השתלת שתל בודד זה אחד הטיפולים הנפוצים ביותר. לעתים שן חסרה, במיוחד בקדמת הפה, עלולה לפגום במראה האסתטי ולהביא לפגיעה חברתית ולפגיעה בביטחון העצמי. השתלת שיניים בתל אביב העוסקת בהשתלת שתל בודד נמשכת כחצי שעה בלבד.

השתלת שיניים בתל אביב בשיטת "אול און פור" – בשיטה זו מטמיעים העצם הלסת מספר שתלים במקום מסוים ומדויק כך שייווצר מעין טרפז תלת ממדי. בין קודקודי הטרפז מבריגים גשר שעליו נמצאות שניים עשר שיניים. טכניקה זו מתאימה למטופלים שבפיהם חסרות כל השיניים או במקרים שבהם יש חצי לסת חסרת שיניים. שיטה זו היא אחת השיטות הפופולאריות של השתלת שיניים בתל אביב. לפני שבוחרים רופא שיניים לביצוע השתלת שיניים בסגנון "אול און פור" יש לוודא האם הרופא מומחה בתחום, האם הוא עבר הכשרה מוסמכת וכמה שנות ניסיון הוא צבר.

השתלת שיניים בתל אביב ביום אחד – שיטה זו מקצרת באופן משמעותי את התהליך של השתלת שיניים. במהלך טיפול אחד מתבצעות כל הפעולות הכירורגיות הכוללות את הטמעת השתל הדנטאלי בעצם הלסת את הרכבת המבנה ואת הרכבת הכתר. שיטה זו הוכיחה את עצמה וצברה אחוזי הצלחה גבוהים מאוד. בסוף היום יוכל המטופל לצאת מהמרפאה כשפיו מלא שיניים.

תגיות:, ,

קטגוריות:

פוסט זה נכתב על ידימרפאת שיניים

לא ניתן להגיב.