מדריך השתלת שיניים

השתלת שיניים – ממלאים את השורות

השתלת שיניים מומלץ לעשות רק במקום בו אתם בטוחים שאתם נתונים בידיים הטובות ביותר. כאשר אתם במסע חיפוש אחר הרופא הנכון להזמין אצלו השתלת שיניים, אל תתפתו למחירים נמוכים או הבטחות חוזרות ונשנות להשתלות מהירות וללא כאבים. הדברים שאותם כדאי לכם לחפש הם טיפול מקצועי ונכון, ניסיון עם השתלות שיניים והכרה של כל מטופל בפני עצמו. את כל הפרמטרים הללו תוכלו למצוא במרפאתו של ד"ר בורדובסקי.

המרפאה שוכנת בתל אביב ומושכת אליה מטופלים מכל גוש דן. צוות המומחים, הניסיון הרב והתוצאות המרשימות קידמו את המרפאה לחזית הבמה הטכנולוגית והשירותית. מלבד הצורך בטיפול הנכון בשעת ההשתלה, יש צורך להבין כיצד יש לנהוג לאחר ההשתלה, כאשר תהיו כאובים ורק תחפשו דרך להקל על עצמכם. הנה לפניכם כמה טיפים היישר מהמרפאה הטובה ביותר.

מדריך לאחר השתלת שיניים – גזור ושמור

מזון נוזלי ובטמפרטורה נכונה

הדבר החשוב ביותר שיכול להופיע בתוך מדריך לאחר השתלת שיניים הוא הדרך לאכול נכון לאחר ביצוע ההשתלה. יש להקפיד על מספר דברים כאשר תכינו לעצמכם את הארוחות הראשונות לאחר הטיפול. קודם כול, נסו להתמקד במזון נוזלי כגון דייסות, מרקים או משקאות מזינים. אל תניחו לעצמכם ללעוס דברים קשים או שמצריכים עבודה מצד השיניים. מלבד סוג האוכל יש גם לשמור על החום הנכון. מזון חם מדי עלול לפגוע בשיניים ובלשון, בעוד מזון קר חודר לתוך השיניים ומגביר את הכאבים אותם חש מושתל השיניים הטרי. יש לשמור על טמפרטורה נכונה בחימום האוכל כדי להקל על הכאבים.

מנוחה נכונה

השתלת שיניים היא ניתוח בפני עצמו ואין לזלזל בו. אף על פי שלרוב לא מתאשפזים לאחר ההשתלה יש לנוח בצורה מוחלטת ולא לאמץ את הגוף בצורה שתסכן את קליטת השתלים החדשים. נסו לנוח בבית, וותרו על עבודה או יציאות מיותרות והניחו לגופכם ובעיקר לפה ולשיניים להחלים מהתהליך אותו הם עברו.

כאבים לאחר ההשתלה

בכל מקרה של כאבים חזקים לאחר השתלת שיניים יש לחזור מיד אל רופא השיניים, לעתים במקום ההשתלה עלולה להתפתח דלקת. רופא השיניים ייתן לכם אנטיביוטיקה.

תגיות: